در تمام شرکت های تولید و بعضا شرکت های غیر تولیدی که در آن واحد تعمیر و نگهداری فعال هست ، وجود یک نرم افزار مدیریت تعمیرات که در گفتگو های عام به نرم افزار های pm عنوان می شود ضروری می باشد تا تاریخچه و فرآید تعمیرات را کنترل نماید
ما بر اساس نیاز سنجی ها و سفارشات اخذ شده از مجموعه های مختلف ، یک نرم افزار مدیریت تعمیرات و نگهداری با نام نرم افزار نگداری و تعمیرات فراهم طراحی و به همکاران خود معرفی می نماید
جهت آشنایی بیشتر با نرم افزار امکانات موجود در آن را به شما معرفی می نماییم
# | نسخه عمومی | نسخه 25 کاربره | نسخه 50 کاربره | نسخه 100 کاربره | نسخه 150 کاربره | نسخه 150 کاربره به بالا |
---|---|---|---|---|---|---|
تعداد کاربر | 10 | 25 | 50 | 100 | 150 | ؟ |
ثبت درخواست تعمیرات | ||||||
نرم افزار اندروید درخواست تعمیر | ||||||
توقفات چند گانه | ||||||
تجهیزات سریالی | ||||||
چک لیست و برنامه نگداری سالیانه | ||||||
سطح بندی تجهیزات بینهایت | ||||||
سطح بندی مکان ها بینهایت | ||||||
گزارشات اولیه | ||||||
گزارشات درخواستی | ||||||
پنل پیامکی | ||||||
هاست و دامنه ( یکساله) | ||||||
امکان تغییر برنامه | ||||||
قیمت (تومان) | تماس | تماس | تماس | تماس | تماس | تماس |