در ساختارهای سازمانی کنونی بیشتر شرکتها دنبال ایجاد یک محصول مناسب در زمان مناسب با کیفیت و قیمت مناسب هستند در حال حاضر وظیفه ایجاد این امکان بر عهده واحد تضمین کیفیت در سازمانها میباشد در حال حاضر واحد تضمین کیفیت مجری اصلی تدوین و اجرای انواع دستورالعملها و روش اجراییها در سازمان میباشد و برای انجام این امور نیازمند ابزارهای مختلفی هستیم تا بتوانیم روش اجرایی ها و دستورالعملها را پیاده سازی و کنترل نماییم. اصول کار در فرایندهای تضمین کیفیت چرخه pdca میباشد که برای این منظور چهار مرحله از طریق نرمافزار و ابزارهای در اختیار گرفته با وسیله آن کنترل میشود. مشکلی که تمام سازمانها با آن درگیر هستند پیگیری مصوبات جلسات بعد از برگزاری جلسه و اثربخشی و کنترل اقدامات میباشد با استفاده از ساختار کارگروه ها یا کمیته ها ، هر یک از جلسات خروجی کار این کار گروهها میباشد و ورودی این کارگروهها را میتوان انواع تغییرات در سازمان بر اساس وظایف کارگروه در نظر گرفت.
تجربه همکاران ما در ضمینه تضمین کیفیت منجر به ارایه یک سیستم کامل با عنوان ابزار های تضمین کیفیت شده است که استراتژی ها و نیاز های مرتبط با این واحد را در ان ایجاد و در اختیار سارمان قرار می دهد در این سیستم یک نرم افزار تحت وب با عنوان ابزار های تضمین کیفیت فراهم طراحی و به همکاران خود معرفی می نماید
جهت آشنایی بیشتر با نرم افزار ابزار های موجود در آن را به شما معرفی می نماییم
# | نسخه عمومی | نسخه 100 کاربره | نسخه 200 کاربره | نسخه 300 کاربره | نسخه 400 کاربره | نسخه 400 کاربره به بالا |
---|---|---|---|---|---|---|
تعداد کاربر | 50 | 100 | 200 | 300 | 400 | ؟ |
بخش جلسات | ||||||
مستند سازی روش اجرایی ها | ||||||
ماتریس روش اجرایی ها | ||||||
ماتریس روش اجرایی با چارت سازمانی | ||||||
نظر سنجی | ||||||
شاخص های کلیدی | ||||||
عدم انطباق ها | ||||||
انتشار فیش حقوقی | ||||||
چارت سازمانی | ||||||
پنل پیامکی | ||||||
هاست و دامنه ( یکساله) | ||||||
قیمت (تومان) | تماس | تماس | تماس | تماس | تماس | تماس |